woensdag, maart 05, 2008

Update (2).

Meteen maar even het volgende, dan weet ik zeker dat ik alle onderwerpen heb gehad. het

Met ons wurm gaat het goed.
Ik heb vandaag precies elf weekjes zwanger, het is vijfeneenhalve centimeter groot en mijn nieuwe due-date is 24 september. Lyka is blij dat haar broertje of zusje steeds minder kans heeft in oktober geboren te worden en mijn schoonmoeder lobbied of ik niet voor haar vijftigste verjaardag kan bevallen. Tien dagen te vroeg moet kunnnen, dacht zij zo.
Ondertussen ben ik zieker en zieker, wat op zich betekent dat het wurm goed groeit, maar redelijk onaangenaam is. Nanne heeft nogal wat chagerijnige buien te verwerken en kan op verdomd weinig hulp rekenen bij het inrichten van het huis. Ondertussen ben ik wel gewoon weer aan het werk gegaan na mijn twee weken 'verhuisvakantie'.
Ik denk dat ik al een buikje heb, maar dat zou ook best aan mijn enigszins eetgestoorde preoccupatie met mijn eigen lijf kunnen liggen. Feit is wel dat ik al vier kilo ben aangekomen, maar of dat aan mijn zwangere lijf ligt of aan de enorme hoeveelheid eten die ik naar binnen werk op een dag om te proberen de misselijkheid tegen te gaan is mij niet duidelijk. Het steekt me nog het meest dat ik geen pizza shoarma meer lust en dat enkel water na een dagje wat saai wordt. Maar de dagen zijn geteld, over maximiaal zeven weken is het voorbij en ga ik een wonderbaarlijk tweede trimester in.

Zo.
Nu bent u pas echt up to date.

1 opmerking:

Anoniem zei

betekend met een d!!
je maakt normaal nooit taalfoutjes