zaterdag, februari 02, 2008

Veertig weken afzien.

Dat zwangeren trouwens, daar is geen zak aan.
Veranderende smaak, misselijk, pijntjes op plaatsen waarvan je niet wist dat je ze had.
Ik heb het eerder gedaan, met Lyka, maar blijkbaar is al die kennis in de loop der jaren door allerhande poriƫn naar buiten gesijpeld, want ik weet er weinig meer van.
Ja, die misselijkheid, die was bekend, maar daar bleef het dan ook wel bij.

Ik vind dat er een informatiepakket moet komen voor mannen, dat uitlegt waar vrouwen last van hebben als ze zwanger zijn.
Aan de andere kant mag ik nu, als hormonenbom, acht maanden lang gecertificeerd chagerijnig en onredelijk zijn...

Misschien heeft het toch voordelen...

Dat, en dat je aan het einde een geweldig minimensje in je handen hebt, daar doe ik het wel voor.

1 opmerking:

Anoniem zei

voordelen kunnen ook met grote letter.....