vrijdag, juni 15, 2007

Ignorance is bliss no more.

Vroeger had ik een tellertje.
U weet wel, zo'n klein blokje onderaan je lijst met links waaraan ik dan kan zien met hoevelen u bent en waar u vandaan komt.
Toen kwamen er reorganisaties bij blogger en kwam er een nieuwe template en was ik mijn layout kwijt.
Ik rommelde nog wat aan om het weer ongeveer zoals het was te krijgen, maar het lukte me niet zo.
Toegegeven, ik zat er nooit langer dan een uurtje of wat aan, daar ik de neiging heb redelijk snel ontmoedigd te raken als iets niet wil lukken.

Zo ging het ook ongeveer met het tellertje.
Ik ging terug naar de website waar hij vandaan kwam en kopieƫrde opnieuw de codes die ik ergens in moest plakken. Ik zocht heel precies op waar dat dan zou moeten staan, plakte, en...
Niets.
Na vijf keer was ik het zat.
Dan maar geen tellertje.
Wie wil er nu eigenlijk precies weten wie er op zijn site komt en waarom en waarvandaan. Ik kon best zonder.

Ettelijke maanden later begin ik het te missen.
Zelfs dusdanig dat ik overweeg om Nanne te vragen ernaar te kijken, alhoewel zijn specialiteit nu niet direct het bouwen van websites is, zal hij er vast beter in zijn dan ik.
Dus met een beetje geluk weet ik tegen maandag precies weer wie u bent en waar u vandaan komt en waarom.

Geen opmerkingen: