zondag, mei 20, 2007

Vakantie.

Ik weet het niet.
Misschien heb ik het druk, mischien doe ik graag alsof.
Het zou kunnen dat ik denk dat ik het druk heb, omdat ik in mijn vrije tijd -als Lyka en Nanne nog op bed liggen en ik er al uit ben om het hondje uit te laten- graag voor de televisie hang met een kop thee.
Wat ook nog kan is dat ik gewoon helemaal geen zin heb.
Dat het loggen en pennen en schrijven me even gestolen kan worden.
Dat ik even mijn tijd wil richten op mijn kleine gezinnetje, burgerlijk of niet.
Waarschijnlijk ben ik gewoon moe.
Te weinig slaap in te veel uren in bed ben ik duidelijk niet meer gewend.
Ik sta voornamelijk overeind dankzij cafeine, nicotine, en allerhande andere -ines.

Ik voel me dus ook vooral niet schuldig.
Er hoeft helemaal niet elke dag iets te staan hier.

...

Geen opmerkingen: