zondag, april 15, 2007

Stuiterend graven.

Mijn schoonouders hebben een tuin.
Of liever, ze hebben een heel erf.
En daar zaten wij, in het kader van het mooie weer, op thee te drinken.

Wat mijn schoonouders ook hebben is een eigen bedrijf.
Iets met grond en rioleringswerken en vooral met dingen waar ik niets van snap, maar erg handig zijn als er iets verbouwd moet worden of je een busje nodig hebt.
Onderdeel van de bedrijfvervoermiddelen is ook de Kubota, een soort mini graafmachine op rupsbandjes.
Klein en mooi en handzaam stond hij geparkeerd naast een grote berg zand.
Nu lag dat zand daar prima en hoefde daar helemaal niets aan gegraafd te worden, maar ja, het was weekend, en wij hadden toch niets te doen....

Lyka gaat me de oren van het hoofd zeuren als ze erachter komt dat ik op het ding gereden heb en hoe leuk ik het vond.

Geen opmerkingen: