donderdag, februari 08, 2007

Witte wereld.

Het ziet er mooi uit, zo vanuit de warme veiligheid van je huiskamer.

Als ik even mijn ogen losscheur van het boek wat ik aan het lezen ben zie ik witte vlokjes de wereld schoon en licht maken.
En ik zie bouwvakkers.

De balkons van mijn flat zouden geverfd gaan worden, en voordat dat gedaan kan worden moet er eerst wat worden geschuurd en schoongemaakt. Daarvoor heeft men een legertje mannetjes ingehuurd die met een bakje omhoog mogen naar de balkons om daar schoon te maken. In de kou, in de sneeuw, in een heel klein, hoog, bungelend bakje.

IJsvrij krijgt ineens een hele andere betekenis.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

geniet van het nederlandse landschap!
en van de verhuizing!!!!!!!succes

Anoniem zei

see you zaterdag...

Anoniem zei

het fietst nu nog wel prima.
je hebt nog echt grip vanwege de sneeuw
ik heb tenminste net nog een kratje grolsch gehaald bij de c-duizend op de fiets en dat gaat prima......

Anoniem zei

even een spam momentje gehad en nu dan nog een even aantal anti stress regeltjes (ook voor vriendtje):
De zes anti stress regels.
1: Houd van je bed net zoals van jezelf
2: Rust overdag goed uit, zodat je s’nachts goed kan slapen
3: Doe zo weinig mogelijk, of laat het andere doen
4: Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat
5: Doe vandaag niet wat morgen kan
6: Als je iemand ziet rusten…… HELP hem.