woensdag, januari 31, 2007

Vakantiehuisje here we come.

Het is bijna zover.
Er staan drie tassen in de gang, die ik op volkomen onverklaarbare wijze in één keer lopen naar beneden wens te krijgen straks en in de achterbak van Taya moet proppen. Nanne gaat een sumier ontbijt krijgen straks, daar ik alle vleeswaren en de boter al heb meegepikt en in de koeltas gepropt, -koelstasjes die je gratis krijgt bij ijsjes blijken veel minder geschikt voor botervlootjes, merk ik nu- en al wat mij rest is thee drinken en rustig richting het werk vertrekken om vanaf daar naar Limburg te rijden.

En natuurlijk, daar een huisje in te ruimen en als volleerde huisvrouw te wachten tot Nanne met de trein uit zijn werk is gekomen.

Hmmm... iets zegt me dat hij de eindschoonmaak mag gaan doen.
Er is een duidelijke limiet aan burgerlijkheid... :)

1 opmerking:

Anoniem zei

veeel genot en rust