donderdag, december 28, 2006

Eitje.

Nanne had het er al over gehad, en de laatste tijd begon ik er zelf ook steeds meer voor te voelen. Nu tylani.free.fr permanent overleden lijkt te zijn werd het misschien toch tijd voor een tylani.nl. Of .com, .nu of iets van dien aard. Dat moest wel even te regelen zijn.
Enig zoeken leerde mij dat er geen enkele tylani geregistreerd is, of in ieder geval, niet daar waar ik hem vinden kan. Dat je je website gewoon kunt houden, dat wil zeggen, niet met php, java, html of een van die andere dingen die ik heel slecht begrijp een totaal nieuw log hoeft te bouwen maar gewoon kunt blijven loggen bij blogger terwijl men wel tylani. iets kan intypen. Ik leerde dat er iets als META bestaat, waarmee je kunt instellen of en waarmee je boven wilt komen drijven bij een zoekmachine. Dat er ook nog de keuze bestaat uit emailadressen als info at tylani, of help at tylani. Dat ik subdomeinen kan maken voor mijn Engelse log -waar ik dan natuurlijk wel vaker op ga posten- en die dan ook weer emailadressen kan geven. En dat het me, afhankelijk van wat ik eigenlijk wil, tussen de tien en de zestig euro per jaar kan gaan kosten.

Ik hoef dus alleen nog maar even te kiezen wat ik wil...

Geen opmerkingen: