donderdag, augustus 17, 2006

Nog niets uitgeruimd.

Ik ging uitrusten.
Dat was wel nodig ook, want al na twee dagen merkte ik dat bij het geluid van de wekker ik enkel naar de woonkamer kon strompelen om hem uit te zetten om vervolgens weer in bed te ploffen.
Ik zou vooral nog niet beginnen met werken, het rustig aan doen, wat opruimen, wat administratie doen. Niets al te gek, vooral.

Mijn dinsdag bardienst ging niet door, als men in een vereniging activiteiten wil ontplooien doet men er goed aan zich eerst in te schrijven, hetgeen ik straal vergeten was. Maar ook dat was goed, dan had ik meer tijd om uit te rusten.

Gisteren zou ik wat licht verenigingswerk doen. En wat verven.
Ieder jaar is er in elke zichzelf respecterende studentenstad een OWee, en daar ook Delft over een universiteit beschikt bij ons ook. Nu is mijn vereniging geen officiƫle studentvereniging, maar we doen wel mee. Vier dagen met bandjes, cabaret, disco's en vele andere activiteiten die hopelijk veel nieuwe leden aantrekken.
De commissie die het plannen van die Ontvangstweek op zich neemt begint in februari en ook dit jaar zat ik er in. Veel vergaderen vooral, en in de zomer toezicht houden op de andere leden die jouw spullen in elkaar gaan klussen.

Of, zo zou het moeten gaan.
De banieren, twee bij zes meter, die aan het gebouw komen te hangen, moesten nog genaaid. En geverfd. Geverfd in de zin van pietepeuterige lettertjes met grote kwasten die je met een overhead projector op je doek projecteerd naverven. Dat kon ik wel even doen, in een vrije middag. Erg lang kon dat nooit duren. Na vier uur had ik overal pijn en had ik pas dertig centimeter doek af. Ik had me duidelijk vergist in de hoeveelheid werk die er ging zitten in het verven van een doek. En na deze moet er nog een af.

Vanmiddag ga ik wederom wat verenigingswerk doen. Vanavond doe ik een poging het bouwem van een twee bij anderhalf meter groot buitenspel te combineren met de laatste vergadering voor de OWee. Morgen sta ik -blijkbaar doch mij geheel ontschoten maar wel in de notulan aangegeven- als verantwoordelijke op een disco. Zaterdag is mijn maandelijkse roleplayavond. Zondag val ik in coma, maandag begint de OWee.

Iets zegt me dat ik voortaan zelfs vrije tijd moet plannen...

Geen opmerkingen: