maandag, juli 10, 2006

Zelfdenkende machine.

Ik had zo'n heel mooi stukje.
Iets kunstzinnigs, iets over eten, iets met lijsten, iets zinnigs en boeiends.

Ergens vond ik het al vreemd dat mijn virusscanner steeds van die vensters opende die zich geheel uit zichzelf over alles hen plaatsten. En toen startte mijn hele PC zich uit zichzelf herop.

Weg browser, weg venster. Weg halve pagina met ideeën.
Ik ergerde mij, maar het was bedtijd en ik besloot het herschrijven van mijn mooie stuk uit te stellen tot morgen.

En nu ben ik het vergeten.
Nu ja, ik weet nog wel waar het ongeveer over ging, maar de fijne stukjes, de mooie zinnen, die was ik kwijt.

Morgen schrijf ik iets anders gaafs.
Eerst in het klad maar denk ik...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

dat klad is dan wel op papier??

Anoniem zei

hiiiii,
morgen is mijn laatste werkdag voor de vakantie. Voor de komende 5 weken dus geen pc o.i.d. geen mail etc.

Anoniem zei

Very pretty site! Keep working. thnx!
»