dinsdag, juli 18, 2006

Airco AlleRamenKunnenOpen

Mijn favoriete radiozender is niet eens mijn favoriet omdat ik de zender op zich boeiend vind. Eigenlijk meer omdat ik het met de muziek wel eens ben, een beetje van die rustige jaren tachtig rock, dat doet het goed als achtergrond. Maar in plaats van een zender te zoeken die dat combineerd met DJ's die hun mond houden en enkel nieuws en reclame uitzenden moest ik zonodig een voorkeur aan de dag leggen voor een zender met praters die dan nog grappig willen zijn ook. Ach, het is toch enkel achtergrond. Stilte vulling zodat ik die niet hoor.

Het gebeurt maar heel zelden dat ik echt iets opvang. Dat ik het geluid van een leuk liedje hoger zet of even stil ben voor het nieuws. Zo ving ik zojuist in de laatste twee zinnen op dat de Nijmeegse Vierdaagse is begonnen en dat het vandaag drieendertig tot vijfendertig graden gaat worden.

Vrijwillig buiten zijn begint op een vorm van SM te lijken...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anoniem zei

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»