zaterdag, juli 08, 2006

Activeren kun je leren.

Het is zaterdagochtend en ik verveel me.
Niet dat ik niets te doen heb, dat is het probleem niet.
Mijn log wil graag een echt boeiend stukje, mijn Engelse log wil ook wel een update, iemand wil een mailtje en zeker twee zakelijke brieven willen geschreven en gefaxt.
Maar daar moet ik dan creatief voor worden en voor nadenken. Dus dat kan vast morgen ook nog wel.
Dan heb ik een lijstje met buitendeurse activiteiten. De bank bijvoorbeeld, waar ik geld moet storten, voor enen, als ik nog dit weekend van dat geld af wil. Of de praxis, waar ik moet zeuren om niet gekregen airmiles voor mijn jaarlijkse Efteling tripje. En de naaiwinkel en de Hema waar ik scharen, lijm en notitieblaadjes zou kunnen gaan kopen.
Maar daar zou ik voor naar buiten moeten, iets met schoenen aan en bewegen enzo. Dus dat heeft vast geen haast.
Ik zou natuurlijk de kattenbak kunnen verschonen. Dat had ik eigenlijk gisteren moeten doen. Of de planten watergeven. Ik zou zelfs nog op de bank voor de tv kunnen gaan zitten en de opgenomen series van gisteren kunnen kijken.

Nàh...
Geen zin...

Je vervelen is een keuze.
(En af en toe eigenlijk helemaal niet zo vervelend als t lijkt.)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anoniem zei

I like it! Good job. Go on.
»