dinsdag, februari 14, 2006

Gedwongen uitstel.

Kent u dat? Je bent kind en je krijgt cadeautjes. Met sinterklaas, kerst, of misschien je verjaardag. Je kunt niet wachten tot de visite weg is en de hele zaak voorbij is om alles uit de verpakkingen te halen en te bekijken, bevoelen, eraan te ruiken en ermee te spelen.

Kent u dat? Je bent volwassen en krijgt cadeautjes. Je verjaardag of kerst bij de schoonfamilie misschien. Dit keer geen speeltjes, maar keukengerei, fotolijstjes of iets anders praktisch. Toch kan je niet wachten tot iedereen weg is en je alles uit mag proberen. Pannenkoeken bakken met de nieuwe mixer, foto's op maat knippen, alles bevoelen en bekijken.

Zo kwam ik zojuist thuis met vijf spindels aan cd's. Vijf seizoenen Stargate SG1, wat Star Trek en een hele lading films en Disney zooi. Ik voel me net een klein meisje met Sinterklaas en dank de hele nacht mijn goede vriend M. Morgenochtend moet ik werken en de wekker staat op kwart over zeven. Daarbij, ik kán het niet eens allemaal kijken in één nacht...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

jarig?????

tylani zei

@g: nope.
gewoon zomaar :)