zondag, januari 22, 2006

Nat bed.

Ooit heeft de gemeente besloten dat het verstandig was om vier erg grote flatgebouwen achter elkaar te plaatsen. Mooi als landmark wanneer je anderen wilt uitleggen waar je precies woont maar onderandere een behoorlijke windtunnel bij alles hoger dan windkracht drie. Dus besloot ik eergisteren ergens halverwege de nacht om het altijd openstaande raam (blokverwarming is een groot goed, maar de binnenkomende en dus altijd hete buis staat in de slaapkamer die dientengevolge nooit kouder is dan negentien graden) te sluiten om een wat stillere nacht te hebben.

Allemaal goed en wel, maar ik wilde dat ik had onthouden om dat raam weer open te zetten voor ik gisteren, enigszins stompelend en voldaan doch doodop na een avondje weerwolven en disco, impulsief besloot dat ik wel zo in bed kon gaan liggen.

Geen opmerkingen: