maandag, januari 16, 2006

Creatief met kleurtjes.

Ooit ontdekt ik dat plaatjes inkleuren best rustgevend is. Waar ik vroeger 'eigen' tekeningen maakte maar nu eigenlijk te lui, te moe, te inspiratieloos voor was, daar was ineens de mandela. Een boekje vol met rare ronde plaatjes en niets dan vlakken om in te kleuren. Maar het ronde boekje was snel vol en ik ging op zoek naar iets anders. Vond op het net kleurplaten, printte die uit en deed er niets meer mee. De speciale tekenkast met potloden, viltstiften, verf en krijt is sinds zijn inruiming na de verhuizing niet meer aangeraakt. Geen zin, geen tijd, meer van dat gewauwel.

Tot gisteren. Lyka wilde tekenen en ik haalde blad en kleurpotloden voor de dag. Mengde iedere kleur met minimaal twee anderen en creeërde dit. Best aardig geworden, vindt u niet? Je zou niet zeggen dat er twee uur werk in zit...

(stiekem vind ik hem op foto mooier, al is de foto niet van geweldige kwaliteit. wat vindt u?)

Geen opmerkingen: